wtorek, 29 lipca 2008

A... B... C...

Stało się. Po chwilowej przerwie od wszelakich typów łańcuszków, znów zostałam wciągnięta do zabawy. Klepnięcie nadeszło niespodziewanie. Tym razem od Agi. Jako że obiecałam wywiązać się z zadania, robię to dzisiaj. Zabawa prosta i łatwa, a do tego niezbyt pracochłonna. Trzeba tylko zgodnie z literkami w alfabecie opisać swoje cechy charakteru (niekoniecznie tylko te dobre ;)

Dla zainteresowanych mały przegląd skomplikowanej osobowości autorki bloga:

 

A – ambitna altruistka

B – bojaźliwa ;)

C– czuła, ciekawa świata

D– dyskretna domatorka z duszą dziecka

E – emocjonalna

F – fantazjująca

G– grzeczna ;)

H –humorzasta

I – inteligentna, impulsywna

J – jedyna w swym rodzaju ;)

K – kochająca

L – lojalna, litościwa

M – marudna marzycielka

N – nieufna, niezdecydowana

O – odpowiedzialna optymistka :)

P – powściągliwa, punktualna,pedantyczna i pamiętliwa

R - rozsądna i  rodzinna romantyczka

S – sceptyczna, serdeczna i  samodzielna

T – troskliwa

U – upierdliwa ;) uprzejma i uczciwa

W– wrażliwa, współczująca, wierząca i wierna

Z – zaradna i zakręcona złośnica

 

Uff. Już wiecie, jak w grubszym przybliżeniu wygląda mój portret psychologiczny. Teraz pora przekazać pałeczkę innym blogowiczom.

Uwaga,uwaga. Uprasza się o ciszę! ;) Niech no zerknę do mojej listy :) Do tablicy wyrwane zostają następujące osóbki:

- Kamila (tak, Ty, Kocurze!)

- Paulinka (wiem, że jesteś na wakacjach, ale kiedyś w nich wrócisz!)

- Mara (bo trzeba Cię kiedyś rozgryźć)

- i może Pełnoletnia? (jakiś sprzeciw?)

 

Dziewczyny,pamiętajcie, że im więcej pikantnych szczegółów, tym ciekawiej! ;)

14 komentarzy:

  1. Upierdliwa to ja ;))pozdrawiam cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz się cieszę, że nie mam własnego bloga bo musiałbym nieco więcej o sobie napisać i .... za dużo bym wychlapał o sobie. Jednak życie komentatora jest lżejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm, nieufna optymistka? Paradoks? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Taitko, u mnie to będzie z tym ABC problem, bo to poważna rzecz i trzeba nad nią trochę pomysleć :-), a ja pojutrze dostaję klucze i zaczynam remont. Obawiam się więc, że na moje ABC jeszcze poczekamy :-)Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. aga.stankiewicz@onet.eu30 lipca 2008 09:19

    No, doczekałam się alfabetu :) Zawsze coś nowego można się dowiedzieć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo ho ho! Taka krotka znajomosc a juz mnie "klepiesz"?! ;-) Z zapalem lece-pedze wywiazac sie z zadania! I pozdrawiam serdecznie ze slonecznego Dublina!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie tylko Dublin jest dziś słoneczny ;) Wprawdzie do południa miałam krótki przegląd wszystkich pór roku, ale co tam ;) Ważne że popołudnie piękne i słoneczne :)A klepnięcie właśnie dlatego, że znajomość taka krótka :) Trzeba Cię bliżej poznać :) Lubię wiedzieć z kim mam do czynienia :) Lubię znać historię blogowiczów, których czytam :) Wtedy nie są dla mnie tacy anonimowi. Nie są tylko jakimiś tam nickami, ale konkretnymi ludźmi z konkretnymi cechami i z jakąś tam przeszłością.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, wiesz, jak ja się musiałam namęczyć, żeby ten alfabet nie wyglądał tak jak Twój? ;) Ostatecznie i tak znalazły się w nim nasze pewne wspólne cechy :)Pozdrowienia i uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu, to będziesz baardzo zajęta :) Niestety nie pomogę Ci myć okien ;) Powtórzę tylko to, co powiedziały Twoje koleżanki: ciesz się, że Wasz domek jest mały! :) To, co małe ma jednak swoje plusy ;) Owocnej pracy życzę :) I oby ten remont jak najszybciej dobiegł końca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm... Być może :) Choć niekoniecznie :) Zależy od interpretacji ;) Nawet optymistki bywają nieufne w stosunku do ludzi ;)Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ;) Bycie tylko i wyłącznie komentującym znudziło mi się rok temu. To właśnie wtedy postanowiłam rozpocząć blogowanie i szczerze mówiąc absolutnie nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aga.stankiewicz@onet.eu30 lipca 2008 19:19

    Wiem, zauważyłam ;) Ale w końcu może i dlatego potrafimy się dogadać, bo mamy kilka cech wspólnych :)) MIiłgo wieczorku :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli nie tylko ja mam na drugie imię "upierdliwa", uff :)Pozdrowienia ze słonecznej wyspy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pewnością tak :) Już po przeczytaniu kilku Twoich postów poczułam do Ciebie sympatię, która z czasem tylko się wzmacniała :) Zawsze najlepiej dogadywałam się z osobami, z którymi miałam wspólne zainteresowania i pasje :)Trzymaj się cieplutko :) Obietnicę spełnię wkrótce - nie zapomniałam :) Nigdy nie zapominam :) No i sprawdzę wreszcie gg, bo chyba od paru dni go nie włączałam ;)

    OdpowiedzUsuń